موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

پیشکسوت استقلال گفت: حضور در لیگ نخبگان آسیا شمشیر دولبه برای استقلال است، اگر بتواند در این جام به موفقیت برسد اتفاقات خوبی برای این تیم رخ می‌دهد اما اگر به مشکل بخورد شرایط پیچیده‌تر خواهد شد!

ورمزیار: لیگ نخبگان آسیا برای استقلال شمشیر دو لبه است/ هواداران مطالبه‌گر اما صبور باشند

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: مهم‌ترین و ساده‌ترین اتفاقی منجر به شکست استقلال این است که تیم به راحتی گل می‌خورد.

وی افزود: استقلال سخت گل می‌زند و راحت گل دریافت می‌کند. در دفاع فردی و تیمی با مشکل روبه‌رو هستیم. به طور حتم باید تمرینات ویژه‌ای برای حل این معضل در نظر گرفته شود تا در مسابقات آینده ضعف‌های دفاعی تکرار نشود. استقلال در سه بازی آخر چهار گل دریافت کرده است که آمار خوبی نیست.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: استقلال برای رسیدن به گلزنی در بازی‌های اخیر چالشی بزرگ داشته است. نکونام باید با توجه به توانایی‌های فنی، تاکتیکی و بازیکنانی که در فاز تهاجمی در اختیار دارد، راهکاری برای ایجاد موقعیت گلزنی و باز کردن دروازه حریفان پیدا کند. این راه‌ها می‌تواند از طریق بازی مستقیم، ارسال از جناحین، پاس عمقی و روش‌هایی دیگر باشد.

ورمزیار افزود: هواداران استقلال سرمایه و مالکان اصلی این تیم هستند. آنها بدون چشم‌داشت همواره کنار تیم محبوبشان بوده‌اند؛ از شکست استقلال ناراحت هستند و ناراحتی حق طبیعی آنهایی است که نه تنها منافعی ندارند بلکه از جیب خود نیز هزینه می‌کنند. هواداران استقلال حق مطالبه‌گری دارند اما به نظر من بهتر است در این مقطع صبور باشند چرا که بازی‌های حساسی در پیش است و می‌توانیم با همدلی و اتحاد این برهه را پشت سر بگذاریم.

کاپیتان سابق استقلال ادامه داد: حضور در لیگ نخبگان آسیا شمشیر دولبه برای استقلال است. اگر بتواند در این جام به موفقیت برسد، اتفاقات خوبی برای این تیم رخ می‌دهد اما اگر به مشکل بخورد شرایط پیچیده‌تر خواهد شد. امیدوارم در لیگی که استقلال در آن عنوان پرافتخارترین تیم ایران را یدک می‌کشد، فوتبال روی خوشش را نشان دهد.

وی درباره عملکرد و رفتار مورد انتظار از جواد نکونام، سرمربی استقلال نیز گفت: نکونام سرمربی استقلال است و مسئولیت فنی تیم را بر عهده دارد. همانطور که یک خلبان وظیفه دارد به بهترین شکل ممکن مسئولیت ایمنی و امنیت پرواز را انجام دهد و در صورت حادثه وظیفه رهبری و کنترل وضعیت را بر عهده بگیرد یا ناخدا مسئول جان و امنیت کشتی است، سرمربی یک تیم نیز وظیفه دارد تا تیمش را به بهترین شرایط فنی و تاکتیکی برساند و برای آن حاشیه امنیت ایجاد کند. موفقیت‌ها به نام او ثبت می‌شود و ناکامی‌ها نیز برای اوست. نکونام باید استقلال را با تصمیم‌هایی که می‌گیرد به سمت پیروزی سوق دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.